tisdag 10 juli 2012

Kursavslutning

I fredags var jag och Victor och tittade på morbror Chirstians sommarkursavslutning. De hade sång och musik, fotbollsmatch och cirkusföreställning. Morbror Christian var glad att lille Ville hade följt med och visade stolt upp honom för sina kompisar. Victor hittade två nya vänner också, en liten kille som han spelade boll med och senare en liten tjej som han busade runt med framför cirkusen.
Efter kursavslutningen mötte vi upp farmor och farfar, faster med sambo och såklart pappa Dennis på restaurang, och efter lite mat i magen begav vi oss ut en runda på "Kristianstadsdagarna" som i år går under det fyndiga namnet "SommarKristianstad". Inte mycket att se på i år, även om tivolit är mycket bättre planerat och placerat denna omgång. Nåväl, eftersom jag var chaufför betraktade jag de andra när de drack öl, men jag fick minsann avnjuta en utav mina sommarfavoriter: SLUSH!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar