fredag 20 april 2012

Det står lite stilla i bloggandet just nu. Mycket som händer på hemmafronten samtidigt som jag stundvis tappar skrivarinspirationen. Helgen är här och jag har varit ute på jobbet och gjort lite marsipanfigurer idag. Victor har lekt med sin farmor och när jag var färdig vid lunch åkte Ville och jag hem. Victor sov middag i 2½ timme, sen har vi handlat lite mat och postat lite brev. En vanlig dag! I helgen har vi heller inget särskilt inplanerat. Eventuellt grillpremiär hos svärisarna imorgon om vädret tillåter.

För övrigt så pluggar jag på, Victor stormtrivs på förskolan och livet leker. Har förresten fått reda på att jag fått avslag på min anmälan till Patientförsäkringen (http://marsipanemla.blogspot.se/2011/12/en-mammas-memoarer.html) eftersom läkarna på LÖF ansåg att min skada uppkommit under graviditeten. Trist men sant!
Vår kamera är fortfarande på verkstad eftersom den anmälan åtminstone gick igenom, men jag kan bjuda på lite videos ikväll :)

Nu ska vi se vidare på serien Alcatraz, fantastiskt bra serie som jag rekommenderar er att se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar