fredag 1 juni 2012

Fantastisk lakritsvinst!

Wow! Har deltagit i en tävling på Facebook som Malaco anordnar. Och jag har inte vunnit en, utan två gånger! Och vinsten då? Jo, en låda full med Viva Lakrits! Hela 15 påsar per vinst får man, och lagom till att den första tog slut fick jag hem en ny låda.
Ja, nu ska ni ju inte tro att jag moffat i mig 15 påsar lakrits helt själv, ty den rännskitan som skulle uppstått då hade inte varit nådig. Nej, jag har faktiskt varit mycket givmild! Men det är ingen pjåkig lakrits må ni tro, den var långt över förväntan. Sötlakrits, saltlakrits och salmiakkulor innehåll kartongen och tillsammans utgjorde de 2,25 kg godis per låda. Ska snart hämta hem min andra vinst som snällt ligger och väntar på mig inne på DHLs utlämningsställe inne i stan.

Viva Malaco! Och Viva mig, som tydligen var en jävel på att svara på frågor :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar