fredag 8 juni 2012

Segerdansen!

Såhääääääär känner jag mig idag!

Vi fick ett rungande VG på B-uppsatsen utan några kompletteringar. Riktigt välgjort, tyckte examinatorn! Tack vare att jag får VG på B-uppsatsen så får jag VG i hela kursen! Känns så bra, jag kan knappt beskriva det med ord. Tänk alla de som tvivlar på om huruvida det går att plugga när man har barn eller inte. Jag fick VG på utbildningens största och mest krävande kurs! IN YOUR FACES!
Så visst kan man plugga när man har barn, det är fanimej det bästa jag har gjort.

Om 1½ timme ska jag och Dennis gå och hämta vår lille guldklimp och ge hans förskollärare sommarpresenter samt tacka för denna termin. Sedan ska jag och Ville ta 3 månaders semester ifrån allt vad skola heter och bara njuta av varandra och sommaren. Jag är lycklig idag!
Ska minsann bege mig in till stan och köpa bubbel och svenska jordgubbar, för dagar som denna infinner sig allt för sällan. Wow! Vilken eufori! Det är vid sådana här tillfällen som jag verkligen saknar officiella skolavslutningar, för fy tusan vad det känns bra i magen. Jag går som på rosa fluffiga moln!

EUPHOOOOOORIA!

 

4 kommentarer:

  1. Åh Grattis bästa Emla :D det är du verkligen värd!!! Tack för all hjälp denna terminen med Worddokument!!

    SvaraRadera
  2. Grattis! du förtjänar det :)
    Va fan, är detta utbildningens mest krävande kurs? Visste jag inte. Haha. Skönt att den är över! Hoppas vi hamnar i samma klass till hösten. Kommer gärna ner en dag i sommar och busar med barnen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det ska det tydligen vara! Hört från flera håll :) Ja, det får vi hoppas, det hade varit kul med ett välbekant ansikte. Linda börjar ju AU3 nu dessutom. Så vi får hålla tummarna! Du får jättegärna komma ner, längesen man såg "lilla" Emmie nu. De växer lite oförskämt snabbt, de där små liven...

      Radera