onsdag 8 maj 2013

Magjämförelser

Här har vi lillebror i magen vecka 19

 

Och här är en bild från vecka 25 med storebror!

Har en känsla av att det blir en stor pojk denna gång med! När vi var inne och gjorde ultraljud bokades det även in två stycken tillväxtultraljud, så kallade TUL. Jag frågade barnmorskan då vid vilken vikt som en förlossning sätts igång vid, och döm om min förvåning när barnmorskan sa att jag utan problem kunde föda ett barn på 6 kg eftersom mitt första barn var så stort. Helst inte, svarade jag henne. Har skitit ut en hörnsoffa innan och hade planerat att bara klämma ut en divan denna gång. Men vad jag fick veta så var ingenting under 5 kg anledning till igångsättning för min del... det är bara att ta fram, beundra och dystert packa ner alla 50/56-plagg denna gång också och istället se till att packa ner storlek 62 i BB-väskan direkt. Börjar fundera på hur stor jag kan tänkas bli denna gång med, huaaa! Tur att man får något så fint på slutet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar