fredag 22 februari 2013

Sportlovsvecka

Ja, livet går vidare trots sorg och sjukdomar. Känns som om denna vecka bara flugit förbi. Imorgon är det 25-årsfest för min kära vän Jennie och hennes sambo, och på söndag ska vi på kalas hos Dennis farmor och sen även hälsa på hos Victors faster Emma och kusinen Albin. Albin fyllde 1 år för ett par veckor sedan, men vi har inte hunnit fira honom på grund av allt sjukdomshelvete vi har haft här hemma.

Idag var jag och Victor en tur på stan med Linda och hennes dotter Mathilda. Vi tog en sväng inom Barbacka där barnen fick leka av sig och vi snacka av oss, sedan en liten fika på stan. Annars har inte veckan bjudit på så mycket. Känner mig inte sådär världsintressant idag!
Fast det är klart, vi har ju fått tillökning i familjen av två bebisar... Men mer om dem sen. Lite mystik får jag väl susa runt i?

Nu ska jag och sambon titta på "Life of Pi" och moffa godis från Hemmakväll. Omnomnom :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar