måndag 16 augusti 2010

Så länge katten är nöjd...

Igår kände Dennis bebisens sparkar för första gången! Jag hade nyss lagt mig för att sova när jag kände att det började bli aktivitet därinne så jag kallade till mig honom. Och efter många småsparkar som inte Dennis kände så fick vår lilla skrutt in en fullträff så att även pappa fick sig en buff i handen. Äntligen!

Imorgon och på onsdag är det vikariat på fritids i Kiaby som gäller och på torsdag är det dags för tredje ultraljudet. Ska bli kul att se hur mycket större vår skrutt blivit nu! För nu känner jag sparkar så gott som varje dag och det är verkligen en skön garanti för att allt är som det ska.

Nu ska jag och katten titta på Family Guy. Det är Hectors favoritprogram och sist vi tittade skrattade han så att han höll på att falla av soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar