måndag 19 november 2012

Nya tag?

Livet har blivit allt mer utfyllt av ett vardagligt lunk där det finns många plikter som måste hinnas med. Prioriteringarna ser plötsligt så annorlunda ut. Familj, skola, hushåll. Tiden för bloggen försvann liksom på vägen, vilket jag personligen tycker är synd. Inte för att jag tror att ni som läser min blogg saknar mina eminenta och högst intressanta inlägg, utan för att jag anser min blogg vara en fanatisk portal mellan mig själv förr och nu. Ska försöka hitta en liten stund över för att skriva små segment ur min vardag igen, det är så kul att läsa i efterhand. Om det sedan är någon där ute som finner glädje i att läsa vad jag skriver, så är det såklart en extra bonus :)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar