onsdag 28 november 2012

Julkalender och pyssel

Ikväll har vi fixat med sonens adventskalender! Helnöjda är vi :) Imorgon ska julen upp här hemma, för min VFU-handledare bestämde att vi skulle gå hem redan kl.13.15! Woopiedoo, svarade jag, och min handledare menade på att jag skulle hinna med att julpynta eftersom jag berättat att jag knappt skulle få tid med det. Kär dam det, känns trist att man hinner få en sådan bra kontakt med en handledare lagom till det är dags att byta. Hur som helst så vet Dennis ingenting om morgondagens julstök än. Jag tänkte att det skulle bli en trevlig överraskning för honom när han kommer hem från jobbet imorgon att mötas av julmys med ljus, tomtar, adventsljusstakar och doften av nybakta lussekatter och kryddig glögg. Åh, det är nästan så att jag ryser själv ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar