lördag 29 maj 2010

Sommaren bor i vårt vardagsrum

Jag blev så trött på att vänta så jag gick minsann ut i dagen och hämtade in sommaren...

 ...och det är bara en tidsfråga innan katten välter vasen.




Äntligen helg och VFU:n är redan slut. Denna period gick så oerhört snabbt! Trist att lämna dem, men redan på tisdag ska jag dit igen. Denna gång som vikarie.

Jag känner mig allmänt ovillig till att skriva och blir inte färdig till att skriva klart min engelska. Kom att tänka på vad mamma brukade säga "Orkar du inte gå till skolan så orkar du bannemej inte leka med några kompisar heller".
Så, orkar jag inte skriva skolarbete så orkar jag bannemej inte skriva på bloggen heller.

Men jag ska baaaara lägga in en bild på tårtan som jag gjorde till bostadsföreningens årsstämma i onsdags:


1 kommentar:

  1. oj, de lär ju ha blivit hur glada som helst för den tårtan! och fin sommarbukett :)

    SvaraRadera