fredag 13 december 2013

Julklappar till mig själv


Vet ni, ibland måste man få rå om sig själv. Här har jag gått de senaste åren och pluggat, burit och klämt fram två barn, fått kroppen "förstörd", blivit rånad på oräkneliga antal sömntimmar, offrat liv och själ för att få vardagar att fungera och glömt hur det är att gå på toaletten själv. Det vore ju själve fan om jag inte kunde unna mig själv någonting ibland då också! Så när arvodet som jag glömt bort att jag skulle få trillade in på kontot, slog jag slag i saken och klickade hem julklappar till mig själv. Bara för att jag är jag, och för att jag är den bästa upplagan av just mig trots alla mina egenheter, fel och brister.



Sen att en utav julklapparna till mig själv råkar vara en skötväska, well, there's irony for you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar