lördag 21 december 2013

Shoppingkoma

Ja, just det! Minns ni att jag skrev att jag hade hamnat i shoppingkoma när jag skrev inlägget om vår fina julgran? Mitt paket har kommit! Lindex hade fel i sitt system på webbshoppen, vilket gjorde att man kunde kombinera en massa erbjudanden. Först och främst har de alltid "Ta 3 betala för 2" på alla sina basplagg, och nu hade de även en "Ta 3 betala för 2" på hela sortimentet. Dessutom florerade det en rabattkod på internetforum där man fick 30% rabatt på hela köpet. Och vet ni vad? Alla tre erbjudanden gick att kombinera! Såg jag la en order, valde bara basplagg, och fick den bästa rabatten någonsin. Först drog de av för ett plagg enligt kampanjen, sen drog de av för ytterligare ett plagg eftersom det var basplagg, och sen 30% på resterande. Jag betalade alltså bara för vart tredje plagg, och just det tredje plagget fick jag 30% rabatt på. Sen att det var fri frakt, ja, det var ju bara helt överrumplande bra.

Jag köpte:
4 par byxor
12 bodys
3 piléoveraller

Vad sägs om 248 kr för hela detta kalaset?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar