lördag 4 december 2010

Bebiskläder!

Vecka 36 i det klassiska soffläget! Dock går det inte att ligga på rygg längre perioder eftersom det gör ont när vår lilla tjockis trycker på alla de organ jag har. 
Idag ska jag packa upp resterande kartonger och påsar med kläder och fylla vår nya byråer och garderober. Dennis ska sätta upp diverse lister och imorgon kommer svärfar och hjälper Dennis att få upp dörren och dörrkarmen till barnrummet. Med lite tur så kanske vi kan måla därinne snart! Sedan är det bara nytt golv och lister därinne innan det är klart för inflyttning. Åh, vad jag längtar! Barnvagnen och bilbarnstolen ser så ensamma ut där de står bland alla kartonger, sågbockar och verktyg. Dags att låta dem få sällskap att alla andra bebisgrejer!
 Bebiskläder inköpt på Gekås. Resterande baby stuff ligger som sagt i tryggt förvar hemma hos blivande mormor och morfar. Längtar efter att få plocka hem det och packa upp det på alla små hyllor! Men det brukar underlätta att faktiskt ha hyllor att plocka upp det på först...





Detta är däremot inköpt på H&M. Det finns mer från H&M, men det ligger nerpackat någonstans... Måtte jag hitta det idag när jag ska äntligen ska få lägga ner våra kläder i våra nya byråer.
Bebis var lite sne imorse som vanligt. Svårt att fånga på bild, men nog syns det att älsklings lilla rumpa petar ut uppe till höger!

Sådär ja! Där hittade vi resten av H&M-kläderna till vårt lilla pyre. Dock finns det mer H&M-kläder påväg med posten... ;)

1 kommentar:

  1. Vilka söta kläder du köpt :) Hittade lite saker där som jag skulle vilja ha till Lexus :) hihi

    Hur mår du? Inte så himla lång tid kvar för dig :) Vet du vad som befinner sig i magen? :)
    kram på dig

    SvaraRadera