onsdag 14 juli 2010

Dags att erkänna!

Nåväl, det är väl dags att erkänna. Jag tror de flesta vet vid det här laget, och de som inte vet och tror att jag gått och blivit lokaltjock över magen kan nu sluta tro det...

Jag och Dennis ska få en liten bebis i december!

Väldigt efterlängtat och vi kände äntligen att tiden var rätt. Det är dags för ultraljud om två veckor och jag kan knappt bärga mig tills jag får se att det verkligen finns något där inne som kan få en att känna sig bakfull varenda eviga morgon.
På fredag går jag in i 18:e veckan. Känns lite trist att inte ha fått höra på hjärtljud eller fått göra något KUB/NUPP-test i 12:e veckan så att man kunnat få veta att allt är bra. Men vi får utgå ifrån att allt är som det ska och att vi snart får se en liten Emelie/Dennis-bebis i miniatyr på ultraljudsskärmen.

1 kommentar: