torsdag 15 juli 2010

En het torsdag

Idag har jag varit hos Laura och klippt av mitt väldigt slitna hår. Dessutom har jag färgat det lite mer guldblont som kontrast till de väldigt platinablonda topparna jag låg inne med. Så slitet har nog aldrig mitt hår varit. Jag skuldbelägger hormonerna. Och möjligen bristen på frisörbesök...

Hemma i lägenheten är det varmt! Golvfläkten står fortfarande på full speed men det tycks inte hjälpa något annat rum än just det rum den förnärvarande står i. Och Hector har hittat ett nytt sätt att lära sig samarbeta med hettan...
Och inte nog med att han svalkar sig genom att trycka upp röven mot bordsbenet, han har snott en glass också!

Ikväll ska vi in och titta på när Dennis föräldrar har dansuppvisning på Stora Torg med Ingvars Dancingteam. Klockan 20.00 börjar det för den som känner sig sugen! Det blir både gammeldans och nymodernigheter.

Olof var här nyss och gjorde vad som i hans ögon var en mycket bra deal. Han bytte ut VÅRT paket Felix pulvermos, som av någon anledning kommit hem till honom, till två påsar pastaskruvar.
Jag vann jag också, eftersom det innebär att jag slipper äta pasta på ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar