fredag 7 januari 2011

BF+2

Jahupp. Bf+2 idag och ingen bebis verkar vilja titta ut. Fast det är klart att det nog är mycket skönare att plaska runt i 37-gradigt vatten istället för att komma ut till denna kalla vinter. Men jag kan ju gott tycka att du kan komma ut nu när din pappa och jag gjort så fint i ditt nya rum! För stunden tror nämligen din storebror Hector att det är hans nya myshörna...



Fredag idag minsann... Känns svårt att få något grepp om dagarna när man bara går och väntar. Jag kan ju tyvärr inte planera för något i förväg och jag kan heller inte ge mig av på någon längre tur hemifrån. Imorgon ska vi åtminstone på 20-årsfest för Dennis kusin Sessan. När vi blev inbjudna så sa jag att det var OM vi inte hade fått någon bebis vid det laget, och naiv som man är så trodde jag ju att vi skulle HA bebis tills dess. Men nu är det stundande kalaset imorgon kväll och bebis verkar inte göra några kraftansträngningar för att rubba på de planerna. Detta är nog den enda gång som jag har hoppats att jag inte skulle kunna medverka i en planerad tillställning. Well, det är ju några timmar kvar! Hoppet är det sista som lämnar människan, sägs det ju....

Fler strykningar har det blivit i min "gissa dag och kön"-lista. Jag tackar gudarna för att de gissningar som ägde rum innan nyår inte stämde, men allt som kommit därefter kunde ju gott ha stämt! Min gissning är ju IDAG, så lillbebis får minsann sätta fart om mamma ska få rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar