måndag 10 januari 2011

BF+5

Dagen har jag spenderat i soffan genom att sura. Jag är riktigt sur och ovillig att göra någonting idag. Tack och lov så är dagen snart slut...
Jag har bara rört mig från soffan till toaletten eller kylskåpet och tillbaka. Varenda steg jag tar är smärtsam och det ilar i hela underredet.

Imorgon ska vi till barnmorskan. Och jag som sa till henne att jag hoppades på att inte träffa henne något mer! Hon skrattade... Uppenbarligen visste hon att jag skulle komma tillbaka. Det som gör mig mest irriterad för tillfället är det faktum att jag bli igångsatt tidigast den 20e januari, men om allt är fint vid den tidpunkten ska jag få gå några dagar till.
Enough is enough! 

Bara kom ut nu bebis, jag lovar att jag blir trevligare då.

Dagen vi firade att du skulle komma till världen!

1 kommentar:

  1. Snart har du bebisen hos dig! Även om snart känns långt borta.. så är det väldigt nära! Lycka till! :)

    SvaraRadera