onsdag 12 januari 2011

BF+7

Började dagen med en välbehövd dusch och har sedan spenderats i soffläge iförd en stor t-shirt. Det är så tungt nu och det drar i ljumskarna för varje steg jag tar. Att jag skulle gå en vecka över tiden trodde jag aldrig och mer lär det bli då jag inte har några känningar alls knappt. Katten har i alla fall varit social och legat i soffan hos mig men självklart på en armlängds avstånd. Han får ju inte framstå som kelen! Vid ett tillfälle kom han faktiskt fram till mig och gjorde ett tappert försök att lägga sig på mig. Han blängde på mig och insåg förmodligen att det aldrig skulle gå, varpå han gav ifrån sig ett uppgivet jamande och gick ut på divanen och la sig.


Hector i sin favoritfåtölj i gamla lägenheten.

Dennis var hemma vid lunch och hade med sig en McDonaldssallad till mig och det är väl ungefär det jag förmått mig att äta idag. Ja, det och en skrämd glass jag hittade i frysen. Och mjölk! Mjölk måste vi ha.
Har tittat på Förlossningskliniken med syste att inspirera junior att försöka göra samma sak. Men icke! Bökande och stökande samt lite misshandel av min urinblåsa fick jag, men inte mer. Det kanske var ett försök från h*n sida att förbereda mig på förlossningssmärtan? Well, hit me with your best shot.

Nu hör jag att Dennis är på intågande och jag tänkte att vi skulle förfriska minnet genom att kolla på Solsidan säsong 1 via TV4 PREMIUM innan säsong 2 kör igång till helgen. Nice! Festar minsann till det med ett glas vatten och ett äpple också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar