måndag 27 juni 2011

Besök av faster Emma

Idag var faster Emma på besök och hon fick sin mycket försenade fadderpresent.


Vi upptäckte en liten liten vit prick i Victors mun som jag misstänker är en tand som är på väg upp. Min stora pojke!
Än så länge är det inget gnäll över saken i alla fall :)


Den nya hyllan som införskaffades igår har intagit sin plats i vardagsrummet och väntar nu på att vitrinskåpet intill ska flytta ut så att den kan breda ut sig ordentligt. Såhär tjusigt blev det i nya hyllan!

Kanske inte så lönt att skaffa en hylla för att ställa en kruka, en fotoram, en kakburk och några böcker i den... Men tro mig, det kommer bli mer!

Nu ska jag sticka bort en runda till gymmet för att svettas som en gris i en timme. Under tiden ska Victor och pappa bada i badkaret och sedan mysa i soffan. Min lille guldklimp ligger nog och sover när jag kommer hem igen, så det gäller att sno till sig en gosig puss innan jag sticker. Tjollahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar