onsdag 21 mars 2012

Bara vanlig onsdag!

Idag är en helt vanlig onsdag. Victor har varit på förskolan, jag har varit i skolan och ikväll ska jag på styrelsemöte. Det står just nu en omgång sockerbullar på köksbänken och jäser, snart ska middagen påbörjas och mina papper inför mötet ska samlas ihop.

Idag i skolan har vi haft VFU-uppföljning och pratat om hur det gått på praktiken. Efteråt effektiviserade jag och min s k arbetskollega, som det så fint heter på högskolan, genom att skriva vår skriftliga inlämning så gott som färdig. Sedan har jag och Victor varit och köpt jäst så att jag skulle kunna baka till fikat som ska förtäras under kvällens styrelsemöte. Ingen särskild dag alls idag med andra ord! Men ganska mysig.
Nej, nu var det visst någon som slog sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar