onsdag 14 mars 2012

LUL-besök och vårsolsfika!

Idag kom en av våra lärare ifrån Högskolan och bedömde oss på fält. Det gick jättebra! Hon tyckte att jag var ambitiös och engagerad, och att jag spred en härlig energi omkring mig som var mycket medryckande. Jag hade en mycket god känsla för kommunikation och barnen verkade älska mig, sa hon. Hon kunde inte annat än att önska mig lycka till i min pedagogiska karriär!
Det var väl det bästa betyg jag kunde få? Jag är i alla fall helnöjd! Och på tal om betyg, fick även reda på att jag fick VG på delprov 1 som omfattade 5hp. It has just been a great day!

Och dagen slutade inte där minsann. Nej, min underbara påg och jag gick bort och handlade lite solskensfika på Kvantum och satte oss på en bänk utanför och njöt av solen och hade en mysig fikastund tillsammans. Vi tittade på fåglar på vägen hem och när vi väl kommit hem satte vi oss och målade samtidigt som vi gungade med till lite Disney-låtar på Spotify. Dagens enda down side var när Victor surade på mig i över en halvtimme för att han inte fick ha en mobilsladd i munnen ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar