tisdag 20 mars 2012

Paket till mig!

Idag var jag och hämtade ut paket. Paket som vara bara till mig! Så vackert inslaget med vitt papper och prytt med ett sigill som förslöt det fina som fanns där i. Detta är något jag ha velat ha länge men aldrig blivit färdig till att köpa. Men nu, när jag precis fyllt år dessutom, tyckte jag att jag förtjänade något extra fint som bara var till mig själv!

Jag kände mig euforisk som ett barn på julafton när jag öppnade upp paketen. Och som vi alla vet så är det insidan som räknas, men kan ni tänka er vilken extra fin insida just dessa paket hade?




Leilas autograf! En riktigt fin morot till att fortsätta att utveckla mina kulinariska kunskaper. Helt fantastiska kokböcker gör hon, och nu är min samling komplett. Det är lite som första, andra och tredje Moseboken. Om man nu är religiös förstås. Jag är lite religiös... Leila är min Gud och A Piece of Cake är min bibel!

Ni har väl inte missat att Leila nyligen öppnat en fantastiskt härlig webshop? 
Håll i plånboken, för här kommer en länk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar