måndag 26 september 2011

Hand- och fotavtryck

Blev inspirerad till att färdigställa Victors hand- och fotavtryckstavla när jag var inne på Idas blogg igår. Avtrycken gjorde vi när Victor var drygt 4 månader och ramen målade och pyntade jag när han var runt 6 månader.
Men så skulle det ju filas och klistras så jag blev aldrig färdig till att göra det sista... tills igår! Så nu är den färdig och jag blev mycket nöjd. Den kommer att pryda väggen fint! Nu får vi bara hålla tummarna för att Victor inte får tag på den en vacker dag och drämmer den i golvet.
Vi får hänga den högt! :)


 


 




Hand- och fotavtryckssatsen har jag beställt ifrån Panduro Hobby. Även blommor, stenar, färg och band är beställt därifrån. Nästa gång ska jag beställa en "koka dina egna karameller"-sats. Iiiiih, vad spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar