måndag 5 september 2011

Kunde inte låta bli...

Igår kväll när jag satt här i min ensamhet kunde jag inte låta bli att klicka hem denna underbara höstjacka och mössa:



Visst är det snygga! Ibland får man ge vika för shoppingfingrarna ;)

Nu ska jag gå och väcka(!) min son eftersom klockan snart är 10.00 och han har fortfarande inte vaknat. Dessutom har jag tråkigt och behöver även köra iväg och handla lite också, kan vara skönt när det är så lugnt och stilla i mataffären i måndagsförmiddag. Ikväll ska vi fira Victors fasters riktiga 25-årsdag så det ska bli spännande att se vad denna dag har att erbjuda.

2 kommentarer:

  1. Hur mycket sover han på natten, somnar han sent? Äter på natten?
    Min gosse på ett halvår vaknar oftast vid 5-6 (=morgon).. Att få sova längre än kl. 7 vore just nu något av en dröm.. ;)

    SvaraRadera
  2. Victor somnar i regel runt 19-20 på kvällen och sover till allt mellan 07-09 på morgonen utan att vakna. Jag tar mycket sällan upp honom innan 07.30 för att lära honom att vi inte går upp före det, men oftast så vaknar han när sambon går till jobbet kl. 08.00. Så standarduppstigning sker kl. 08.00 :) Helt underbart!

    SvaraRadera