onsdag 7 september 2011

Hjälp mig att välja!

NU har vi äntligen tittat ut den vagn som Victor ska ha. Det ska bli en Mountain Buggy Urban Jungle! Har varit och provkört idag och vi är helt förälskade :)
Men, sen var det ju det där med att välja färg. Sambon har gett mig fria händer vilket inte gör valet mycket lättare...
Just nu finns det en limited edition som jag fullkomligt älskar, men det kostar lite mer eftersom både åkpåse och liggdel ingår i limited edition-paketet. Frågan är ju om det är värt de pengarna?
Så nu ber jag er läsare om hjälp!
- Vilken färg ska jag välja?




3 kommentarer:

  1. Svarta! Och en ny vagn igen ;p

    SvaraRadera
  2. Vad är prisskillnaden? Behöver man inte liggdel är det ju lite onödigt. Men snygg var det. Vad finns det mer för färger? Bara grön?

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du ska ta den gröna, känns onödigt att köpa en liggdel om man inte behöver den. Får dock hålla med om att den svarta var fin. Men DU brukar alltid säga att du älskar GRÖNT :)

    SvaraRadera