fredag 4 februari 2011

Däckad bebis och pajbakning

Bakar Leilas Key Lime Pie som vi ska ha till efterrätt imorgon när mina vackra töser kommer på lunch. Victor har hamnat i sin BabyBjörn och har nu somnat på mitt bröst. Det måste vara sövande att höra mamma krossa digestivekex!


Dennis kelar med den svartsjuka katten som mest väntar på kvällsmat... Och jag måste återgå till mitt pajbakande så att jag och Dennis kan få lite filmtajm sen. Gillar inte att Victor redan somnat för det betyder mer vaket inatt. Men om han gör en favorit i repris så kommer han skrika som en stucken gris så fort jag kopplar loss honom ur BabyBjörnen och lägger ner honom i sängen.

Grattis till My Ottosson som redan fått sin fina flicka Emmie :)

Och så kör jag några bilder på vår fina påg:
Den än så länge ouppskattade babysittern

Tant Linda

Gammelmoster Bettan

Mys med pappa

Pappa ser konstig ut...

Smider stora planer

Morbror Christian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar