onsdag 9 februari 2011

Jobbig natt

Inatt somnade inte Victor förrän efter 03.00. Så frustrerande! Jag ammade honom som en galning i sängen men han låg bara och fjantade runt vid bröstet. Till sist gav jag upp och satte mig ute i soffan och glodde på tv under tiden jag återigen försökte amma honom. Vankade av och an i lägenheten, bytte bajsblöja, gav honom flaskan, ammade lite till, la en vad jag trodde var en sovande bebis i sängen, han vaknade, bytte ytterligare en bajsblöja, ännu mer ammande och FINALLY somnade han. Sedan vaknade han vid 07.00 igen men efter den matningen gick det snabbt att få honom att somna så att jag kunde få sova några timmar till.
Suck, blir till att återhämta sig idag eftersom vi ska upp tidigt imorgon för att åka till banken och öppna ett sparkonto till honom. Min lilla pruttunge <3

I måndags var vi och fotograferade oss till tidningen och idag hade de publicerat bilden. Jag ler som en tok eftersom fotografen gång på gång sa "Åååååh så ser vi glada ut". Vid varje tillfälle han sa detta log jag mer och mer, men jag insåg senare att det var Dennis han syftade på... Nåväl, jag ser väldigt glad ut helt enkelt!

1 kommentar: