onsdag 2 februari 2011

Onsdag och BVC-besök

Idag blev det besök på BVC och vår Victor väger nu 5880 g och är 59 cm lång. Han har växt 2 cm sen förlossningen och ökat 240 g från sin födelsevikt. Vår stora fina gosse!

Just nu har jag brownies i ugnen och bebis i famnen. Jag sitter och sjunger med till Spotify medan Victor pruttar glatt och håller på att somna. Mysunge! Dags att städa en vända snart eftersom vi får besök om 45 min av Lina och Linda. Lina fyller ju år idag den lilla engelsktalande skiten och är för tillfället hemma på Sverigebesök. Passar ju perfekt att komma och titta på nyfödd bebis samtidigt som man firar födelsedag!

Nu får jag sätta fart och hoppas på att Ville låter mig sköta hushållsbestyren i lugn och ro utan "jag vill ha tutte"-gråt. Han är verkligen sin far upp i dagen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar