onsdag 23 februari 2011

Provbakning

Provbakade brownie cupcakes idag inför dopet. De var ganska goda faktiskt! Mina kladdkakemuffins är godare, fast dessa hade väl en mer sofistikerad smak. Körde på lite cream cheese frosting, men det blev minsann för sött. Får nog bli någon mörk chokladfrosting som jag tänkte från början. Fast barnen skulle nog uppskatta dem ;D


Dennis blev nog svartsjuk på cupcakesen eftersom de fick mer uppmärksamhet än honom. Han undrade vad det var som blixtrade så ifrån köket och lutade sig över bardisken. Han tittade sedan på mig med sina stora vackra gröna ögon och sa "Vill du inte ta en bild på miiiig...?"
Jo, visst ville jag det!

*klick*


Nog för att mina cupcakes blev söta, men min älskade skäggiga Dennis är minsann snäppet sötare!

Och så Victor såklart, fast han spelar i en helt annan liga när det gäller söthet!


2 kommentarer:

  1. Var med och tävla om ett paket namnnappar hos mig :)

    http://thisisshit.webblogg.se/2011/february/anordnar-min-forsta-tavling.html

    Lycka till! :)

    SvaraRadera