lördag 5 februari 2011

Hektisk lördag

Mammas tuttunge

Favoritsovställningen


Mys med mamma

Sovstund hos tant Jennie

Slagen hjälte

Trött efter att ha haft besök hela eftermiddagen

Nu blir det snart film och kebabpizza med Dennis i soffan. Erin Brockovich börjar nu nämligen! Eftermiddagen har varit full av besök... Först var Linda, Jennie och Lina här på lunch och sedan kom Dennis faster Lotta med familj. Lite sliten är man nu minsann! Fast tröttheten framkallades nog av allt dopplanerande som jag har ägnat kvällen åt. Har surfat information om dop, dop och åter dop och det är så himla roligt, men nu orkar min stackars hjärna inte mer. Har inte ansträngt min huvuddator särskilt mycket den senaste tiden så nu blev den nog överhettad... Alvedon är nedsköljt och nu ska jag joina Dennis i tv-soffan. Over and out!

1 kommentar:

  1. Jo, nog ska det bli kul att planera bröllop :)
    Men först ska plutten komma ut och sen ska det planeras namngivelse och sen ska jag "bara vara" ett tag innan kyrkan nalkas ^^

    SvaraRadera