onsdag 16 mars 2011

Elias, Anton och Victor

Ja, herregud vad det var liv i luckan när nästkusinerna kom på besök. Anton har blivit så medveten om saker och ting sen senast jag träffade honom och han ville hemskt gärna klämma och känna på Victor. Elias hade nog svårt för att förstå att Victor var yngre än Anton och trodde att Victor hängde med i svängarna lika bra, men tyvärr icke. Fast det kommer!
Komiskt nog är det just bara utvecklingsfaserna som skiljer dem åt då Anton snart är 6 månader och Victor blir 2 månader imorgon.
Storleken däremot är nästintill densamma! Det skiljer 150g och 4 cm på pojkarna, men om det är Anton som är liten eller Victor som är stor låter jag förbli osagt.
Men jag tror vi alla vet svaret!

Hur som helst verkade de ha rätt roligt alla tre på sina olika vis. Elias var helt salig över att det fanns en bebis till, Anton undrade nog vad Victor var för en rolig liten filur och Victor var troligen mest fascinerad över all uppståndelse. Kan knappt vänta till Victor blir så stor att han och Anton kan leka! 
Och tyckte jag att det var liv i luckan igår så kan jag ju bara tänka mig hur det blir när Anton och Victor drattar runt i sina blöjor och lever rövare medan Elias knåpar ihop bus som han kan lära dem.

Klicka på bilden för att se texten bättre!

Vi tog en välbehövlig fikapaus medan Anton gick lös i gymmet. Tur att NÅGON tänker på beach 2011...


Victor tackar för besöket och lämnar kaksmulorna i mattan åt mamma och snabeldraken!


1 kommentar:

  1. gu vilken liten sötis du har sista bilden i din header va ju super mysig =)

    SvaraRadera