onsdag 30 mars 2011

Jag lider

... av kronisk trötthet! Enda sedan dopet ägt rum i söndags har jag vandrat runt i en sömnbubbla och försöker desperat komma ikapp mig själv. Har fått sova 6½ timme som längst per natt sedan i söndags, och de tre dagarna dessförinnan ska vi inte ens tala om. Jag är skyldig min sömnbank så oerhört många timmar och jag känner hur sömnfogden flåsar mig i nacken och påmanar ränta.
Tyvärr samarbetar inte Victor med dem.

Idag blev det mammagrupp för första gången och det verkar vara en mycket trevlig grupp! Ser fram emot nästa gång minsann. Victor väger för övrigt 7850g och är 65cm lång, vilket ger oss en viktökning på 400g sen sist men längden förblir densamma.

Jag har absolut inte orkat blogga på sistone och orkar det i ärlighetens namn knappt nu heller. Jag lovar att berätta om Victors fantastiskt fina dop och om den mycket trevliga dopfesten, men inte just idag.
Just idag ska jag slänga mig på soffan!

1 kommentar:

  1. När Link o Victor är 15 bast så dammsuger vi deras rum klockan 06 VARJE morgon.

    SvaraRadera