tisdag 8 mars 2011

Recension av babygunga

Jag blev ombedd att utvärdera om huruvida Victors babygunga var ett bra köp eller ej, och jag kan med stor glädje rekommendera andra småbarnsmammor att skaffa en sådan.
Victor underhåller sig själv en bra stund i den och oftast somnar han dessutom. Perfekt när du behöver ha händerna fria en stund eller när du behöver avlastning vid nattningen.
Jag använder den ofta på kvällar och nätter när Victor inte vill somna och mina armar håller på att trilla av ;)




Victor verkar stormtrivas i alla fall! De rekommenderar inte att bebisen sitter i den när han/hon kan sitta helt själv vilket de oftast kan innan de är halvåret, så jag tycker gott att denna enkla version räcker. Det finns ingen anledning att lägga flera tusenlappar på en babygunga eftersom den inte används så länge.
Annars är jag helnöjd! Kan varmt rekommenderas :)

1 kommentar: