fredag 6 maj 2011

Marsipanfigurer

Idag har jag gjort två specialbeställningar, en Pippi Långstrump och en Lille Skutt.
Här har vi resultatet!



Pippi i marsipan



 Lille Skutt i marsipan



Dessutom hängdes det upp nya gardiner igår. Grönt! No big surprise there, men grönt är ju så underbart. Och det passar ju så perfekt nu till våren :) Fast jag piffade faktiskt upp det hela med lite svarta spetslängder också, eftersom det går så fint ihop med övrig inredning.
Jag förstår inte riktigt hur jag hamnade här. Jag hade en vision om ett vitt vardagsrum med vitt matsalsmöblemang i samma stuk som soffbordet och tv-bänken samt en ljusgrå soffa.
Men nu sitter jag här med en svart soffa och ett matsalsmöblemang med svarta skinnstolar och ekbord. Dennis motiverade det med att jag "i alla fall fick ett vitt kök". Jo, det är ju faktiskt sant!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar