torsdag 12 maj 2011

Udda kvällsnöje

Kvällen har spenderats i sockrets tecken. Nya marsipanfigurer är gjorda och således är morgondagens beställning genomförd. För att dryga ut min kväll ytterligare hade jag nöjet med att baka en omgång Chocolate Chip Cookies, denna gång med M&M's. Tycker att de blir så barnsligt vackra! Och sanslöst goda... De ska tas med imorgon när jag och Victor åker på mamma/bebis-träff i Karlshamn.
Receptet? Well, I could give it to you. But then I would have to kill you.



Pippi, Herr Nilsson, Lilla Gubben
- Och självfallet kappsäcken full av pengar!
Nu ska jag avnjuta en välförtjänt natts sömn! Natti natt!

1 kommentar:

  1. Hejsan. Vet inte om du kommer ihåg men för ett tag sedan skrev du till mig och frågade om en tröja som min dotter hade på sig (en med traktorer på). Jag har inte kunnat kommentera din blogg, men jag tänkte försöka igen (hoppas det fungerar).
    Tröjan hon har på sig görs inte längre, men jag såg en annan från småfolk som var ganska lik och tänkte på dig :)
    Här kan du hitta den:
    http://pleasemum.se/smafolk/body-bodysuit/smafolk-t-shirt-baby-traktor-creme/

    /Danielle

    SvaraRadera