söndag 1 maj 2011

Traderafynd

Idag är jag så trött i nattmössan att jag endast delger er mina senaste Traderafynd. Jag har nyligen upptäckt fascinationen med att bevaka auktioner på nätet och insett vilket oerhört trevligt tidsfördriv det är.

Innan jag fick barn kunde jag aldrig förstå hur folk kunde köpa begagnade barnkläder eftersom det var äckligt. Men nu, när jag insett att ens barn endast hinner bära ett plagg ett fåtal gånger innan det blivit för litet, har jag absolut inget emot det utan tycker att det är ett smart sätt att återanvända det som nästan aldrig använts.

Här är några av mina senaste fynd!


4 kommentarer:

  1. Det är super att fynda på tradera! Vad har han för size? Jag har en el "säljsäck" i förrådet...

    SvaraRadera
  2. så smidigt med tradera, men jag slår även ett slag för klädbytardagar på sånt som man inte får så mycket för på tradera.

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Mathilda: Victor har 68 för tillfället så det är 74 och 80 som inhandlas. Har du något sådant? :)

    SvaraRadera
  4. Fina fynd :)
    SV: Den är köpt på Lindex för 179kr :)
    Kramis

    SvaraRadera