onsdag 3 augusti 2011

Besök av tant Lina

Igår var tant Lina här och hälsade på Victor. Nåväl, jag hoppas hon kom för att hälsa på mig också!
Vi käkade muffins, lekte med Victor och planerade den kommande Londonresan.
Londonresan? tänker du. Ja, det är så att denna kacklande hönsmamman ska försöka ta sig över på andra sidan stängslet för att breda ut vingarna lite över en weekend. Victor ska få lite kvalitetstid med sin pappa under tiden och mina hönor, eller jag menar väninnor, får försöka underhålla mig så att jag inte bryter ihop fullständigt.
Det blir nyttigt för alla parter och jag har länge velat åka till London. Jag skulle ha åkt dit förra hösten när jag var gravid, men då vi i samma veva köpte en ny lägenhet som skulle renoveras samt att jag nyligen hade kommit hem ifrån en annan utlandsresa så ansåg vi att det blev lite för mycket pengar som skulle trilla iväg på nöjen.
Så, nu ska jag återigen försöka ta chansen. Eller försöka och försöka, jag ska ta chansen att åka till dimmornas stad och uppleva den engelska kulturen om så bara för en helg.
Och sakna Victor, det kommer jag att göra. Börjar bränna i ögonen bara jag tänker tanken på att jag ska vara ifrån honom i 3 dagar och 2 nätter. Trist nog (och turligt nog?) tror jag inte att Victor bryr sig nämnvärt. Han få ju dessutom ha sin älskade pappa för sig själv hela helgen!

Åter till igår, här kommer lite bilder :)







Detta är förresten Victors nya favoritgrej:
- Att låta som en indian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar