söndag 14 augusti 2011

Nya familjemedlemmen!

Nu har hon flyttat in, Dennis nya kärlek. Som han putsar, tvättar och håller rent. Undras tro hur länge det ska hålla i med tanke på hur den gamla bilen kunde se ut emellanåt? ;)
Haha! Nej, tjusig är hon vår nya bil. Hon är vår nya kärlek och vi är alla lika rädda om henne. Ja, eller Victor skiter mest i vilken bil han får sitta och sparka på sätena i, men mor och far är nöjda åtminstone.
Rymlig, snygg, ekonomisk, pigg och bekväm. Vad mer kan man önska sig?

 

Opel Vectra OPC Kombi 1.9 CDTI -08












Gamla Bettan står nu hos svärföräldrarna i väntan på ett nytt hem!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag vet, känns ju som att bara för att man har börjat baka går det inte att sluta, är ju så kul när det bli fint :) Har en hel hög med recept jag vill baka, men gäller ju att det finns någon som vill äta upp det oxå... Jag har faktiskt aldrig ätit en cupcake i hela mitt liv, trots att jag bakar dem så ofta :O) kakfatet köpte jag i örebro på ett ställe som heter House of Örebro. 175 spänn (!) =) Supermysig liten affär med massor med fint!

    SvaraRadera