lördag 22 oktober 2011

Fotografering och besök på Rökeriet

Idag tog vi lite bilder inför en reklamkampanj som vi på jobbet ska göra tillsammans med Hedvig Lindahl och hennes fru Sabine Willms. Efteråt var vi och käkade på Rökeriet i Åhus och det var mycket smaskigt! Jag käkade basilikagratinerad lax med citronsås och duschessepotatis följt av en limecheesecake. Låter inte äckligt alls, va? ;D

Ska ha myskväll med mina pojkar nu och sedan ska vi mysa hela dagen imorgon. På måndag bär det av för mig och pappsen mot Köpenhamn där flyget till London väntar på oss. Usch, det blir inte lätt att åka ifrån min älskade Ville. I morse var han så gosig att jag nästa blev gråtfärdig vid blotta tanken på att jag ska vara ifrån honom i 3 dygn. Jag och Lina, som jag ska möta upp i London på tisdag, har redan bestämt att vi ska dränka vår Victorabstinens i några vinare på någon mysig pub. Min älsklingpluttiblubb! Åh, kommer nog fälla en tår på måndag. Ska försöka att inte börja tröstäta på det lager Dumle som numer ligger nedpackat i min väska till tant Lina...

Nå, åter till dagens fotografering! Tänkte jag kunde delge någon bild här för jag tyckte vi blev ganska söta allihop. Det är inte fulla styrkan, men det är den styrka som vi internt kallar för Team Buddy. Så här har ni oss, Team Buddy vs Hedvig Lindahl! Och så frun Sabine, förstås :) Men hon kom inte med på just dessa bilder.






Blev en paus mitt i alltihop. Nu har min lille Ville somnat för natten efter en flaska välling, mys och sagoläsning i sängen. Klockan har redan hunnit slå 22.00, sambon tittar på Oceans Twelve och jag tänkte ansluta mig till honom i soffan. Kanske ta mig ett glas vin innan lådvinet i kylen jäser.
Vad har ni för er ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar