måndag 24 oktober 2011

Resfeber

Tror inte att jag riktigt förstått att jag faktiskt inte kommer att ha Victor med mig till London. När jag nu la honom för att sova middag blev jag helt tårögd eftersom det var sista gången jag la honom för att sova för flera dagar.
Suck! Kan man inte ha ett magiskt Victorfack på väskan? Kom med förslaget att jag skulle ta med hans snuttefilt, men det tyckte inte hans pappa var en bra idé alls. Lagom lägligt har ju Victor fått separationsångest på kvällarna, så det kan ju bli några spännande dagar framöver för sambon. Så snuttefilten fick alltså stanna.

Nej, jag har verkligen viktigare saker för mig än att sitta här och blogga, men när resfebern sätter in så är detta ett bra ventilationshål. Slängde upp en bild på min ännu inte färdigpackade resväska. Ni kanske undrar vad i hela friden jag ska med allt gottinamnam till? Färdkost kanske?
Nä, det är min vän Lina som har beställt lite gott hemifrån. Dock slog det mig att hon nog får mer än hon gapat efter för jag har trösthandlat. Hittat lite smågrejer som jag tror hon skulle vilja ha, men det mesta är ju bara godis. Haha! Ja, vi svenskar och vårt godis. Och engelsmännen tycker att vi är hälsosamma? Nej, nu får jag minsann åka över Nordsjön och tala de där engelsmännen till rätta!
Bon voyage!



1 kommentar:

  1. hahaha! OMG, det kommer bli som julafton när du kommer med alla gotterier! :)

    SvaraRadera