söndag 16 oktober 2011

Underbara höst!

Jag fullkomligt älskar hösten! Idag är det sådär härligt kallt att man måste ha jacka på sig, samtidigt som det blir varmt när man går i solen. Helt underbart!
Hösten är utan tvekan min favoritårstid och jag säger som jag länge har sagt; jag vill gifta mig på hösten! Nu lär jag ju inte bli gift denna höst heller, men det håller mig inte ifrån att njuta av den.

Var nyss ute på promenad med Victor i gamla vagnen. Nya vagnen ligger ju snyggt nog kvar i bilen som Dennis har parkerat på svärföräldrarnas gård eftersom han är där och jobbar idag...
Victor fick i alla fall ha sina snygga solbrillor på sig idag, för det var ju så fantastiskt soligt ute! Är han inte världens coolaste? :) Mobilkameran är ju inte den bästa, men nog lyckades coolheten tränga fram på dessa bilder också! Charmade varenda människa han träffade under vår soliga höstpromenad, såklart.


Ska ut och plantera höstväxter i våra balkonglådor nu och bara njuta av den kalla friska luften medan solen gassar på mig. Mys!

2 kommentarer:

  1. Mysigt!! :)
    Och du... det står fortfarande att Victor är 6 mån här i vänsterspalten ;)

    SvaraRadera
  2. Ser supermysigt ut! Vilka snygga skor Victor har, vad är det förnågra? :)

    SvaraRadera