tisdag 11 oktober 2011

Tips för hösttrött hår!

Jag brukar handla alla mina hårvårdsprodukter ifrån Nordicfeel. Kanonbra priser på fantastiska produkter! Nyligen fick jag hem ett paket innehållande produkter ifrån TIGI's Bed Head. Jättebra grejer som dessutom luktar underbart gott :)


Schampo och balsam finns i praktiska pumpflaskor med 750ml i vardera. Denna gång valde jag Superstar, men har tidigare använt Foxy Curls. Ville prova på en annan sort och jag blev absolut inte besviken. Däremot köpte jag Foxy Curls lockspray samt ett hårspray. Jag gillar verkligen TIGI's hårspray eftersom det luktar fräscht och gott istället för att lukta radarspray som en del hårspray har en förmåga att lukta.
Schampo, balsam och lockspray luktar som himmel på flaska! Måste dock säga att Foxy Curls-serien luktar, om möjligt, ännu godare än Superstar.

Så surfa in på Nordicfeel och fynda TIGI Bed Head! Det är ju dessutom fraktfritt :)

1 kommentar:

  1. åh vilken tur du har som har tjockt och bra hår! Jag älskar deras grejer men eftersom stylingprodukter är deras specialite och schampo och balsam lite så där så skriker mitt klena hår om jag använder det :/

    SvaraRadera