tisdag 5 april 2011

Klargörande!

Jag har märkt att det var många som gick på mitt aprilskämt på Facebook! Kul att man lyckas ibland, men det verkar som om jag måste klargöra en sak då många fortfarande går omkring och tror att det var sant.

Jag är alltså inte gravid igen! 

Denna stackars livmoder ska få stå tom ett tag innan jag låter en ny liten bebis flytta in. Victor är för närvarande allt vi kan önska oss och även om han kommer få syskon längre fram så är detta inte fallet för stunden.

Vår älskling!



Har för övrigt ca 5 kg kvar till min "före graviditeten"-vikt och har således gått ner 23 kg utav de 28 kg Victor så fint byggde upp min kropp med! 
Klickade hem lite träningsredskap för hemmabruk igår. Dags att tona till den här hudpåsen på magen och att försöka få den hängiga graviditetesröven att flytta lite längre norrut...

Magtränare AB Wheel
Gymset
Bentränare 3 Minute Legs-Deluxe
Upptäckte att Ellos tar 150kr mer för denna... på rea.
Samtliga produkter kommer från Haléns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar