söndag 10 april 2011

Tjockisjeansen

Efter att ha fått både bebiskiss, bebiskräk, bebisdregel och majskroksklet på tröjan efter en visit hos gammelmormor och gammelmorfar tillsammans med Victors nästkusiner så lyxade jag till det med att byta kläder. Jag kände mig modig och tog fram mina tjockisjeans som senast jag provade var lite för tajta och lämnade en klädsam badring runt midjan. Jag upptäckte till min stora förvåning att mina tjockisjeans nu har gått från helt oknäppbara, till knäppbara med kärleksfull valk, till numera knäppbara med god marginal! WOHO!

Nu ska de bara bli för stora också... Innan jag blev gravid med Victor kunde jag dra på och av dem utan att knäppa upp dem, och då satt de dessutom långt ner på höften som baggyjeans. Men jag är hoppfull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar