lördag 5 november 2011

Marsipanorkidéer

Håller på att pilla med nya grejer som jag köpt från Tårtdecor. Dennis fyller ju år snart och jag planerar såklart tårtan långt i förväg. Det jag börjat med idag är faktiskt riktigt roligt! Kul att göra något annat än bara figurer för en gångs skull. Omväxling förnöjer brukar man ju säga, och så känns det verkligen just nu.
Jag var tvungen att prova lite snabbt och pillade ihop några orkidéer i olika färger. Penslat på lite pulverfärg samt duttat med särskilda matpennor. Vad tycker ni? Vilken färgkombination är snyggast? Kom fram till själv att det nog kan vara snyggt att blanda flera blommor i samma färgskala på tårtan för att få en snygg effekt, men en vit tårta med vita orkidéer är ju också så otroligt vackert. Hmm... Jag är kluven! Så, vad tycker ni?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar