onsdag 16 november 2011

Victor och hösten

Har länge tänkt att ta med min ordentliga kamera ut när vi går på promenad så att jag skulle kunna få några fina höstbilder på Victor. Jag har nämnt det många gånger här på bloggen och jag säger det igen - Jag älskar hösten!
Tanken var att jag skulle få några bra bilder som vi skulle kunna framkalla och förgylla våra väggar med här hemma. Victor var inte alls på humör egentligen, och dessutom vägrade han att le. Men löven var som alltid intressanta och några bra bilder fick jag till, tycker jag.
Får se vad jag bestämmer mig för, men om inte annat så kommer en utav bilderna att hamna i Victors "Första boken om mig"-bok under rubriken "Min första höst" :)


 


1 kommentar:

  1. Vilka underbara bilder :) Jättefina!

    SV: Hehe ja hon växer sakta men säkert ;)
    Tack, jätteroligt att höra!

    SvaraRadera