fredag 2 december 2011

Fredag!

Vet ni vad? Jag har lockat håret för första gången på jag vet inte när! Ikväll ska vi på julshow med Dennis jobb och jag får klä mig fint, sminka mig, göra mig vacker i håret och bära dinglande örhängen utan att riskera att en viss liten Ville förstör det. Det ni! Det är minsann inte varje dag jag kan bära dinglande örhängen och fina frisyrer. Jag är så euforisk att jag knappt vet var jag ska börja!
Victors farmor och farfar ska passa den lille odågan så att mor och far kan gå på julshow i lugn och ro. För det är fart på den lille nu må ni tro.

Jag tackar förresten så hjärtligt för den uppmärksamhet jag fått för mina örhängen! Har fått flera förfrågningar om pris, och pris per par är 100 kr. Idag har jag gjort fler par och på söndag kommer de att finnas till försäljning på Nya Conditoriet i Åhus under julskyltningen. Jag, Hacke, Lillan och Hedvig Lindahl kommer att mingla runt på plats och ni är hjärtligt välkomna dit!



Nä, nu ska jag gå och sminka mig. Med ögonskugga, tihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar