söndag 11 december 2011

Tips på juliga cupcakes

I fredags när jag var ute på jobbet så gjorde min chef Hacke några ursöta cupcakes som skulle säljas i fiket nu inför julen. Jag tyckte att de blev så fantastiska att jag vill delge er resultatet. Ett tips såhär i juletid kanske när man inte kommer på vad man ska bjuda på till julfikat :)
Det är (tror jag) vaniljcupcakes med chokladfrosting. Järneken har hon stansat ut med hjälp av sådana här, och de röda bären har hon rullat för hand. Dekorationerna är gjorda i marsipan. 

Trevlig tredje advent på er!


3 kommentarer:

  1. Men va fina! Duktig du är! Såg de där gungdjuren live idag- visste inte att de var så små! De är ju verkligen perfekta för en ett åring=)

    SvaraRadera
  2. Oj, haha såg nu att du inte gjort dem, men fina var de iallafall!

    SvaraRadera
  3. Fina cupcakes hon gjort! Ser väldigt goda ut också :D

    SV: Ja men det är ju en jättebra idé ändå! Kanske man ska ta och köpa nåt tillsammans istället :)

    SvaraRadera