onsdag 28 december 2011

Victors julklappar!

Aktivitetsgåstol av faster Emma
Sittpuff av mig och Dennis
SKIP HOP ryggsäck till förskolan ifrån mig och Dennis
Blinkande och spelande sköldpadda ifrån Victors gammelmormor Anita


 TVÅ STYCKEN Learning Puppy, en av morfar Lars och Agnes och en av morbror Christian.
Ska leta upp något fint för morbrors returpengar :)


 Learning Puppy ifrån morfar Lars och Agnes
Mamma Mu-film och bok ifrån farmor Christel och farfar Jan
I Fablernas Värld (film) ifrån mig och Dennis
Babypulka ifrån mig och Dennis
- Nu inväntar vi bara snön!


 Kläder uppifrån och ner ifrån:
Mormor
Mormor
Gammelmoster Bettan
Farmor och farfar
Mig och Dennis


 Kläder uppifrån och ner ifrån:
Mormor
Gammelmoster Bettan
Farmor och farfar
Farmor och farfar


 Förskolevantar av märket Lindeberg ifrån farmor och farfar samt Viking Gore-Tex skor ifrån mig och Dennis.

Han fick även en hel del sparpengar, vår lille Krösus :)

Jag och Dennis fick inte så mycket julklappar i år
- Precis som vi hade önskat!

Men jag kände mig tvungen att visa denna fina pläd som min mamma gjort till mig. Den kommer pryda soffan fint tillsammans med mina fina rosa vårgardiner.
För övrigt så fick vi några presentkort och pengar, bland annat ett presentkort på kurbad, presentkort på bio och pengar till restaurangbesök.
De ska vi utnyttja samtidigt en dag i januari, bara jag och Dennis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar