torsdag 8 december 2011

Vinnaren i tävlingen är...

*trumvirvel*


Av alla 8 deltagare som nyttjat en eller flera lotter så var det totalt 17 lotter att välja mellan. Av dessa 17 lotter valde denna slumpgenerator ut nummer 16 som vinnare. Vem är då den lyckliga nummer 16?
JO! Nämligen:


Grattis till min underbara vän Lina som vinner ett par valfria örhängen!
Eftersom du för stunden bor i London är du välkommen hem till mig för att hämta din vinst i nästa vecka när du är hemkommen för julfirande. 
Jag slänger med en fika också, så du hade verkligen turen med dig!

- Vann du ingenting denna gång? Upp med hakan och håll utkik i bloggen, för snart kommer det en tävling till där du kan vinna någonting gottigt att smycka dig med till Lucia ;)

1 kommentar:

  1. AAAAHH! Jag vinner ju ALDRIG NÅGOT! :) tack tack tack! som sagt har jag två favoriter så jag får filura lite, ska nog ha bestämt mig tills nästa fredag :D

    SvaraRadera